• Pytania i odpowiedzi

Faktury VAT

Do każdego sprzedanego towaru wystawiamy paragon, na życzenie fakturę VAT. Jeśli potrzebują Państwo fakturę VAT, prosimy o zaznaczenie tego w komentarzu do zamówienia i podanie numeru NIP.
 

Dostępne formy płatności

Kupując w naszym sklepie mogą Państwo dowolnie wybierać formy płatności w zależności od własnych preferencji oraz od wybranego sposobu dostawy / odbioru zamówionego towaru.

1. Płatność kartą kredytową
    Przelew należności na konto sklepu następuje z karty poprzez eCard

2. PayU
    Jeśli posiadasz konto internetowe możesz za pośrednictwem tego systemu dokonać szybkiej płatności. Obsługuje większość banków w Polsce.

3. Pobranie - płatność przy odbiorze
    Możesz również zapłacić gotówką przy odbiorze

Wszystkie formy płatności dostępne są na etapie składania zamówienia. Można również zmienić decyzję już po złożeniu zamówienia, dzwoniąc do nas lub wysyłając informację o zmianie płatności na adres e-mail (nie później niż do 12 godzin - nie dotyczy dni wolnych).

Jak kupować

Proces składania zamówienia w naszym sklepie jest niezwykle prosty.

Wystarczy, że dodasz towar do koszyka, zarejestrujesz się w sklepie bądź przejdziesz od razu do kasy, wybierzesz sposób płatności i w ciągu 24 godzin Twoje zamówienie zostanie przez nas zrealizowane.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skorzystaj z szybkiego kontaktu poprzez formularz lub zadzwoń na bezpłatną infolinię 800 42 10 40.

Wysyłki zagraniczne

Przesyłki poza teren Polski realizujemy tylko w formie przedpłaty - płatność przelewem lub kartą kredytową.


Koszty wysyłki zagranicznej są ustalane indywidualnie i zależą od kraju docelowego i wagi paczki. Aby ustalić dokładne koszty przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem:
+48 12 429 51 10 lub e-mailowy: ksiegarnia@wydawnictwoliterackie.pl

Koszty przesyłki

Poczta Polska

zamówienia powyżej 100 zł

karta kredytowa   - 0 zł
PayU       - 0 zł
pobranie      - 0 zł

zamówienia poniżej 100 zł

karta kredytowa   - 10 zł
PayU      - 10 zł
pobranie      - 13 zł


Kurier GLS

zamówienia powyżej 150 zł

karta kredytowa   - 0 zł
platnosci.pl       - 0 zł
pobranie      - 0 zł

zamówienia poniżej 100 zł

karta kredytowa   - 15 zł
platnosci.pl       - 15 zł
pobranie      - 20 zł

Termin otrzymania przesyłki

Termin dostarczenia przesyłki jest uzależniony od szybkości działania poczty. Zobowiązujemy się do nadania przesyłek najdalej w ciągu 72 godzin od przyjęcia zamówienia do realizacji (nie dotyczy świąt i dni wolnych od pracy). Zazwyczaj czas realizacji nie zajmuje dłużej niż 24 godziny.

Do czasu realizacji należy doliczyć czas potrzebny poczcie / kurierowi na dostarczenie przesyłki.

Zwroty towaru

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania zamówionych towarów.

W celu skorzystania z prawa odstąpienia, konsument powinien wysłać pocztą na adres sprzedawcy pisemne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdującego się TUTAJ.

Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy, sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności za zwracane towary (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę) niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia doręczenia sprzedawcy oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania zwracanych towarów z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Konsument jest zobowiązany do odesłania odebranych towarów niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towarów.

Prawo odstąpienia nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy o dostarczenie treści cyfrowych (tj. danych wytwarzanych i dostarczanych w formie cyfrowej, np. e-book), które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Realizacja zamówień

Książki wysyłamy najdalej po 72 godzinach od przyjęcia zamówienia do realizacji. Zazwyczaj jednak staramy się aby zamówienia złożone do godziny 12 zostały nadane w tym samym dniu.

Ze względu na częste zmiany stanów magazynowych i możliwość wyczerpania zapasów zamówionej książki prosimy o pozostawienie adresu poczty internetowej lub numeru telefonu, abyśmy mogli poinformować Cię o zaistniałej sytuacji.

Dystrybutor

Dystrybucją książek Oficyny Noir sur Blanc zajmuje się Dział Handlowy Wydawnictwa Literackiego. Wszelkie informacje dotyczące zakupów poprzez witrynę internetową można uzyskać pod bezpłatnym numerem telefonu 800 42 10 40, oraz pisząc na adres e-mail: promocja@wl.net.pl

  • POLECANE KSIĄŻKI
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
Copyright © by NSB 2007-2015
Wykonanie: YELLOWTEAM.PL

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.